یکصد و بیستمین جلسه هیات اجرایی جذب با حضور اعضای جدید برگزار شد

یکصد و بیستمین جلسه هیات اجرایی جذب با حضور اعضای جدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ یکصد و بیستمین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

روز چهارشنبه 31 خرداد ماه سال جاری، یکصد و بیستمین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، متقاضیان حق التدریس، اساتید مشاور دانشجویان و انجام تعهدات قانونی به صورت هیات علمی و...؛ از زحمات دکتر عباسعلی طاهریان، دکتر راهب قربانی، دکتر منوچهر صفری و دکتر نوید دانائی در مدت زمان عضویت در هیات اجرایی جذب دانشگاه قدردانی و حکم انتصاب دکتر غلامرضا محمدی، دکتر حمیدرضا ثامنی و دکتر محسن سلیمانی ابلاغ شد.

در ادامه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر درراستای موضوعات مطرح شده پرداختند.

 

  • کد خبر : 44850
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *