یکصد و بیستمین جلسه هیات اجرایی جذب با حضور اعضای جدید برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ یکصد و بیستمین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
روز چهارشنبه 31 خرداد ماه سال جاری، یکصد و بیستمین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، متقاضیان حق التدریس، اساتید مشاور دانشجویان و انجام تعهدات قانونی به صورت هیات علمی و...؛ از زحمات دکتر عباسعلی طاهریان، دکتر راهب قربانی، دکتر منوچهر صفری و دکتر نوید دانائی در مدت زمان عضویت در هیات اجرایی جذب دانشگاه قدردانی و حکم انتصاب دکتر غلامرضا محمدی، دکتر حمیدرضا ثامنی و دکتر محسن سلیمانی ابلاغ شد.
در ادامه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر درراستای موضوعات مطرح شده پرداختند.