چارت سازمانی روابط عمومی
شرح وظایف(هر پست سازمانی ):
تهیه و تدوین اخبار صدور بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها و تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات
انعکاس و تشریح دیدگاه ها ، سیاست ها و برنامه های دانشگاه
سیاستگذاری و اجرای سیاست های خبری ، تبلیغاتی ، انتشاراتی و مطالعاتی در حوزه روابط عمومی دانشگاه
تهیه و تدوین برنامه سالانه فعالیت های روابط عمومی
برنامه ریزی ، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه ، مسئولان دانشگاه با کلیه رسانه های گروهی متناسب با اولویت های دانشگاه و نیاز افکار عمومی
ایجاد ارتباط مبتنی بر حسن تفاهم بین مردم ، کارکنان ، دانشجویان و مسولان دانشگاه
ایجاد و راه اندازی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات کارکنان
انجام تعهدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیل دسترسی آنان به خدمات ارائه شده در مرکز تابعه دانشگاه
تدوین و اجرای طرح جمع تبلیغات و مناسبت ها و مراسم به منظور تنظیم ایام و مناسبت های ویژه برای دانشگاه و مراکز تابعه
برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها ، سمینارها ، جشنواره ها ، مصاحبه ها در دانشگاه و مراکز تابعه
تشکیل و همکاری با ستادهای ویژه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی در دانشگاه
انتشار نشریه های داخلی و برون سازمانی و انواع نشریه های موردی
تهیه و تدوین گزارش عملکرد سالانه دانشگاه
نظرسنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های دانشگاه
تهیه و تنظیم گزارش های تحلیلی از بازتاب فعالیت های دانشگاه
ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی دانشگاه
تجهیز و توسعه نیروی انسانی و بررسی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان روابط عمومی دانشگاه و مراکز تابعه
هماهنگی با سیاست ها ، خط مشی ها ، آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع
ایجاد هماهنگی ، هدایت و نظارت بر روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و ارزیابی عملکرد سالانه آنها
انجام و پیگیری سایر وظایف محوله از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
فرآیند هر وظیفه:
فرآیند تهیه و تدوین اخبار صدور بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها
فرآیند تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات
فرآیند انعکاس و تشریح دیدگاه ها ، سیاست ها و برنامه های دانشگاه
فرآیند سیاستگذاری و اجرای سیاست های خبری ، تبلیغاتی ، انتشاراتی و مطالعاتی در حوزه روابط عمومی دانشگاه
فرآیند تهیه و تدوین برنامه سالانه فعالیت های روابط عمومی
فرآیند برنامه ریزی ، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه ، مسئولان دانشگاه با کلیه رسانه های گروهی متناسب با اولویت های دانشگاه و نیاز افکار عمومی
فرآیند ایجاد ارتباط مبتنی بر حسن تفاهم بین مردم ، کارکنان ، دانشجویان و مسولان دانشگاه
فرآیند ایجاد و راه اندازی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات کارکنان
فرآیند انجام تعهدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیل دسترسی آنان به خدمات ارائه شده در مرکز تابعه دانشگاه
فرآیند تدوین و اجرای طرح جمع تبلیغات و مناسبت ها و مراسم به منظور تنظیم ایام و مناسبت های ویژه برای دانشگاه و مراکز تابعه
فرآیند برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها ، سمینارها ، جشنواره ها ، مصاحبه ها در دانشگاه و مراکز تابعه
فرآیند تشکیل و همکاری با ستادهای ویژه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی در دانشگاه
فرآیند انتشار نشریه های داخلی و برون سازمانی و انواع نشریه های موردی
فرآیند تهیه و تدوین گزارش عملکرد سالانه دانشگاه
فرآیند نظرسنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های دانشگاه
فرآیند تهیه و تنظیم گزارش های تحلیلی از بازتاب فعالیت های دانشگاه
ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی دانشگاه
فرآیند تجهیز و توسعه نیروی انسانی و بررسی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان روابط عمومی دانشگاه و مراکز تابعه
فرآیند هماهنگی با سیاست ها ، خط مشی ها ، آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع
فرآیند ایجاد هماهنگی ، هدایت و نظارت بر روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و ارزیابی عملکرد سالانه آنها
فرآیند انجام و پیگیری سایر وظایف محوله از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی