گامهای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۴
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت سال ۱۴۰۴، همایش پیادهروی دانشگاهی با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.
این همایش صبح امروز نهم اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ترویج سبک زندگی سالم، افزایش نشاط و پویایی در بین کارکنان و همچنین توجه به اهمیت فعالیتهای بدنی منظم پارک شقایق سمنان در فضایی صمیمی و پرنشاط اجرا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه این برنامه ضمن تبریک هفته سلامت با اشاره به شعار امسال، بر ضرورت توجه به سلامت جسم و روان کارکنان و نقش ورزش در پیشگیری از بیماریها تأکید کرد.
دکتر کامران قدس بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره در تلاش است تا با اجرای برنامههای فرهنگی، ورزشی و آموزشی، سلامت همهجانبه را برای خانواده بزرگ دانشگاهی فراهم سازد.
در پایان این همایش، از شرکتکنندگان با بستههای سلامت و پذیرایی استقبال و برخی برنامههای جانبی نیز ارائه شد.
لینک کوتاه خبر :