کسب رتبه برتر توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزیابی عملکرد شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سال 1402
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش کشور با ارسال نامه ای از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سال 1402، کسب رتبه برتر توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.
برادر ارجمند جناب آقای دکتر کامران قدس
عضو محترم شورای آموزش و پرورش استان سمنان
با سلام و احترام؛
پیشرفت کشور عزیزمان ایران در گرو اعتلای تعلیم و تربیت تربیت اسلامی است و فراهم آوردن بستر توسعه و بالندگی استعدادهای نسل آینده برای رسیدن به قلههای افتخار و عزت در همه عرصههای ملی و بینالمللی بهعنوان یک رسالت خطیر بر عهده تلاشگران نظام تعلیم و تربیت است و این مهم مستلزم ایجاد همافزایی و مشارکت همه ارکان جامعه است.
تصویب قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش در دی ماه سال 1372 توسط مجلس شورای اسلامی نشان از تدبیری مهم و ماندگار برای جلب مشارکت مردم و مسئولان در حل مسائل آموزش و پرورش دارد؛ نقش شوراهای آموزش و پرورش در ایجاد مشارکت اجتماعی بیبدیل است و این مهم فرصتی اثرگذار برای توسعه اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور محسوب میشود تا اعضای این شوراها با وفاق ملی و همافزایی از ظرفیت های بومی و محلی برای تقویت هویت اسلامی ایرانی، بسط عدالت آموزشی، استقرار مدرسه الگوی تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اهتمام ورزند.
براساس ارزیابیهای صورتگرفته از عملکرد شورای آموزش و پرورش آن استان در سال 1402، موفق به کسب رتبه برتر شدهاید. ضمن تبریک سالروز تصویب این قانون مترقی، از تشریک مساعی شایسته جنابعالی و همه اعضای فرهیختهی آن شورا که زمینه مشارکت عمومی و بهرهگیری از تمامی منابع و امکانات محلی و منطقهای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت را فراهم آوردهاید، تشکر و قدردانی مینمایم.
امید است که با عنایات واسعه الهی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) با استفاده از ظرفیتهای محلی و توانمندی های بومی، تحقق بخش اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین و اجرای سیاستهای راهبردی دولت وفاق ملی باشید.
علیرضا کاظمی
وزیر آموزش و پرورش