پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بهمناسبت هفته فراجا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی (فراجا) را گرامی داشت.
متن پیام رئیس دانشگاه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندیهایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادتهای فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم رقم خورده است. بدون شک بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین، مرهون تلاشهای مخلصانه، مؤمنانه و بیدریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزشهای این انقلاب نهاده و در این مسیر، لباس سبز خدمت و ایثار را بر تن کردند.
امروزه امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط جامعه حاصل فعالیتهای جان بر کفان نیروی انتظامی است. بی شک تامین سلامت جامعه در گرو تعامل و همکاری مطلوب بین بخشی تمامی دستگاه ها و ارگان هاست و خانواده بزرگ حوزه سلامت استان سمنان همواره قدردان زحمات شبانهروزی و از خود گذشتگی های جان برکفان نیروی انتظامی هستند.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، این ایام را فرصتی مغتنمی میدانم تا از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در تأمین نظم و امنیت پایدار و از زحمات شبانهروزی سردار جلیل موقوفهای فرمانده انتظامی استان سمنان و همکاران گرانقدر ایشان قدردانی نمایم و دوام توفیقات سبزپوشان فراجا را از درگاه احدیت خواستارم.
رئیس دانشگاه