پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی پیامی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و عموم مردم تبریک گفت.
متن پیام ریاست دانشگاه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم خرداد، یادآور حماسهای بیبدیل و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است؛ روزی که با رشادت، ایثار و ایمان رزمندگان اسلام، خرمشهر، این نماد مقاومت و ایستادگی، از چنگال دشمن متجاوز آزاد شد. آزادسازی خرمشهر تنها یک پیروزی نظامی نبود، بلکه جلوهای از همدلی، اتحاد و باور عمیق مردم به آرمانهای الهی و ملی بود که در صفحات زرین تاریخ این سرزمین جاودانه شد.
حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز با تأسی از فرهنگ ایثار و جهاد، خود را متعهد به ارتقاء سلامت جامعه، خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر خودکفایی و توسعهی پایدار میداند. امید آن داریم که در سایهی وحدت ملی و اتکا به ظرفیتهای داخلی، بتوانیم مسیر تعالی ایران اسلامی را با گامهایی استوار ادامه دهیم.
اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده های بزرگوار شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بهویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه