پیام رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که همه ملتهای آزاده جهان به آن افتخار میکنند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
دفاع مقدس از سویی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد و یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیان های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
بر همگان مسلم است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و جهانی با تکیه بر ایثارگریها و دلاوری های بزرگ مردانی حاصل شده که در طول هشت سال دفاع مقدس مخلصانه در صف مقدم جبهه های حق علیه باطل از هیچ گونه فداکاری دریغ ننمودند و امروز نیز در هجمه دشمنان ناجوانمردی که غیرمستقیم و با اعمال تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی با ملت مظلوم ایران عناد می ورزند، چونان کوهی استوار پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه و امت مسلمان محسوب میشوند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای "مدظله تعالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران ایثارگر دانشگاه، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری کند تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
رئیس دانشگاه