پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفهای
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای سال 2024 را گرامی داشت و از زحمات و عملکرد دست اندرکاران فعال در حوزه های مختلف مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه قدردانی نمود.
متن این پیام به شرح زیر است:
روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای امسال با شعار "زمان رو به اتمام است، هم اکنون از ایمن و سالم بودن محیط کار خود در شرایط تغییرات اقلیمی اطمینان حاصل کنید " نامگذاری شده است. شعار امسال بر پیامد و آثار تغییرات اقلیمی بر مسائل ایمنی و سلامت کار متمرکز شده که نشاندهنده این است که تغییرات الگوهای آب و هوایی در جهان، تاثیرات قابل توجهی بر محیط های کاری به ویژه بر ایمنی و سلامت نیروی کار داشته است.
جامعه بهداشتی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه ایمان، توانایی و دانایی خود در سودای تامین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند که با ارزش ترین گوهر وجودی مردم خویش را به بهترین نحو ممکن حفظ نمایند .
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی پربار و ماندگار ایمنی و بهداشت حرفه ای، از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران فعال در حوزه های مختلف مهندسی بهداشت حرفه ای اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نموده، سلامتی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره گیری از همت والای خود در انجام نیکوی وظایف محوله و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1403 با عنوان مهار تورم و رشد تولید، در حفظ و ارتقا سلامت شاغلین در محیط کار با سعی و کوشش مضاعف، موفق و موید باشید.
رئیس دانشگاه