پیام دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز گزینش
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی به مناسبت ۱۵ دیماه، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
نهاد مقدس گزینش از جمله یادگارهای پرخیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۵ دیماه سال ۶۱ بنا بر فرمان ایشان فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از مهمترین و حساسترین ارکان یک سازمان گزینش است.
موضوعی که در مجموعه سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همین امر موجب دشواری رسالت های حرفه ای در این حوزه شده است. اما همکاران ارجمند مجموعه گزینش در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره توانستهاند با یقین به این اهمیت ویژه و با اولویت بخشیدن به اصول شایسته سالاری، تعهد به مجموعه و امر خدمت به جامعه، توانمندی های حرفه ای، قانون مداری و دانش حرفه ای، این مسئولیت خود را به شایستگی محقق سازند.
اینجانب روز ۱۵ دیماه، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را به همه گزینشگران و همکاران محترم پرتلاش مرکز گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه احدیت توفیق خدمت خالصانه و پاسداری و صیانت از مصالح نظام خواستارم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه