پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دکتر کامران رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و جامعه دانشگاهیان تبریک گفت.
متن پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
طلیعه فجر بار دیگر از راه رسید و انقلاب اسلامی بهار شکوهمندی دیگر را در حالی تجربه می کند که کشور اسلامیمان در طول بیش از چهار دهه گذشته، توانسته توانمندی های خود را در استقلال و خودکفایی بر پایه دانش و توان فرزندان این مرز و بوم، در تمامی عرصه ها به اثبات رساند.
جوانان غیور میهنمان که سال ها پیش یکصدا و در صفوف به هم پیوسته به رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و انقلابی شگرف و تاریخی را رقم زدند، در این سال ها توانستند در پاسداری از خون شهدای میهن، آرمان های انقلاب را در جای جای وطن، محقق سازند و ثمره این تلاش و همدلی، سربلندی پرچم سه رنگ پرافتخار ما بر فراز قله های توسعه و آبادانی است.
چهل و ششمین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی، استقلال خواهی و عدالت جویی ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشارهای همیشگی دشمنان در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.
اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی مردم شریف و شهید پرور استان سمنان به ویژه جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر را گرامی داشته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی، بهروزی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه