واحد مهندسی بهداشت محیط با شرکت جمع آوری و حمل و نقل پسماند عفونی واحدهای تولید کننده پسماند عفونی در شهرستان گرمسار برگزار شد

واحد مهندسی بهداشت محیط با شرکت جمع آوری و حمل و نقل پسماند عفونی واحدهای تولید کننده پسماند عفونی در شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه که با هماهنگی واحد مهندسی بهداشت محیط  با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر نداف رئیس نظام پزشکی، نمایندگان بیمارستان معتمدی، حاجیان کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه و مدیر عامل و نماینده شرکت بهساز محیط کویر پیمانکار جمع آوری و حمل و نقل پسماند عفونی واحدهای تولید کننده پسماند عفونی به محل امحاء، برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر بهرام قدس با اشاره به مخاطره آمیز بودن پسماندهای پزشکی و لزوم مدیریت صحیح آن در حفظ سلامت مردم و محیط زیست، بر ضرورت اجرای کامل دستورالعمل مدیریت پسماند های پزشکی از مبداً تولید، محل نگهداری، انتقال و امحاء اصولی آن تاکید نمود.

پس از آن حاجیان مسائل موجود در این زمینه را مطرح و جهت ارتقای کیفی و کمی ارائه خدمات در فرایند جمع آوری، انتقال و امحاء پسماندهای پزشکی، نکات لازم را یاد آوری و پس از بحث و تبادل نظر، موارد لازم صورتجلسه شد.

  • کد خبر : 51806
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر