به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر؛
میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور رئیس دانشگاه در نمازجمعه سمنان برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و درراستای پاسخگویی به سوالات شهروندان پیرامون حوزه سلامت استان سمنان، میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اولین روز از دهه مبارک فجر مورخ روز جمعه دوازدهم بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان برپا شد.
در این میز خدمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، دکتر عباسعلی وفائی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و ارسطو مدیر حراست دانشگاه با حضور در جمع نمازگزاران شهرستان سمنان، ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با مردم، به سئوالات آنان در خصوص مسائل بهداشتی، درمانی و آموزشی پاسخ دادند.
همچنین درراستای اهمیت پیشگیری از بیماری ها، صائمی کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن آموزش بهداشت مواد غذایی، آنفلوآنزا، دیابت، فشارخون و حوادث رانندگی؛ نسبت به توزیع بروشورهای بهداشتی در رژه موتوری و اتومبیلی از موزه دفاع مقدس به سمت مصلای نمازجمعه (مسجد امام راحل ) اقدام نمود.