میز خدمت دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه در نمازجمعه این هفته سمنان برپا شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

میز خدمت دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه در نمازجمعه این هفته سمنان برپا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛ روز جمعه دوم تیر ماه سال جاری، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق جمعی از اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه با حضور در مصلی سمنان، در میز خدمت دانشگاه در نماز جمعه سمنان شرکت کردند.

در این مراسم ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و هیات همراه با حضور در جمع نمازگزاران شهر سمنان، ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با مردم، به سئوالات آنان در خصوص مسائل بهداشتی، درمانی و آموزشی پاسخ دادند.

مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان از میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این مراسم بازدید و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد.

 

  • کد خبر : 44857
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *