مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره آموزشی دانشجویان کاردانی بهورزی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره آموزش دانشجویان کاردانی بهورزی دانشگاه علوم پزشکی در روز یکشنبه پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، دکتر تقوی و دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان های دامغان و گرمسار، مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی و دانشجویان ورودی جدید در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای دانشجویان و معارفه کادرآموزشی مراکز بهورزی شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان، مطالبی پیرامون حساسیت و جایگاه شغل بهورز در تیم سلامت، لزوم تلاش بیشتر بهورزان در کسب مهارت های علمی و عملی و همچنین قوانین و مقررات دوره ارائه شد.
لازم به ذکر است: دانشجویان کاردانی دوره بیست و هشت شامل 11 نفر (یک نفر شهرستان سمنان، هشت نفر شهرستان گرمسار و دو نفر شهرستان دامغان) می باشند که در مدت زمان دو سال آموزش های لازم را دریافت می نمایند.