قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سنگر خطیر و مهم حوزه سلامت

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سنگر خطیر و مهم حوزه سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه‌ای، تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه‌ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در سنگر خطیر و مهمی چون حوزه سلامت قدردانی نمود.

متن این نامه به شرح زیر است:

همکار گرامی جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

توفیق خدمت‌گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در سنگرهای خطیر و مهمی چون حوزه سلامت در دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی برای جنابعالی افتخار بزرگ و برای همه خادمان نظام سلامت، الهام‌بخش است.

این‌جانب برخود لازم می‌دانم با تجلیل از تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه‌ جناب‌عالی به مصداق کلام شریف مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ صمیمانه سپاس‌گزاری نمایم. امیدوارم حضور مؤثر و همت والای شما در سنگرهای خدمت‌گزاری برای کشور و نظام، منشاء خیر و برکت باشد. توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دکتر بهرام عین اللهی

  • کد خبر : 52614
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر