قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سنگر خطیر و مهم حوزه سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامهای، تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در سنگر خطیر و مهمی چون حوزه سلامت قدردانی نمود.
متن این نامه به شرح زیر است:
همکار گرامی جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بهویژه در سنگرهای خطیر و مهمی چون حوزه سلامت در دولت مردمی شهید آیتالله رئیسی برای جنابعالی افتخار بزرگ و برای همه خادمان نظام سلامت، الهامبخش است.
اینجانب برخود لازم میدانم با تجلیل از تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه جنابعالی به مصداق کلام شریف مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ صمیمانه سپاسگزاری نمایم. امیدوارم حضور مؤثر و همت والای شما در سنگرهای خدمتگزاری برای کشور و نظام، منشاء خیر و برکت باشد. توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
دکتر بهرام عین اللهی