قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات چندین ساله دکتر عبدالحمید حاجی حسنی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نامهای از زحمات چندین ساله و خدمات ارزنده دکتر عبدالحمید حاجی حسنی تشکر و قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر عبدالحمید حاجی حسنی
سلامعلیکم؛
ضمن آرزوی سلامتی، لازم میدانم از تمامی زحمات و مساعی ارزشمندتان در طی مدت تصدی مسئولیت " معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه " تشکر و قدردانی نمایم. اینک که به افتخار بازنشستگی نائل آمدید، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله جنابعالی در حوزه سلامت استان سمنان، توفیق جناب عالی را در همه شئون زندگی از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :