سفر رئیس دانشگاه به شهرستان آرادان و حضور در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سفر به شهرستان آرادان، به اتفاق مهندس هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان، رضوانی سرپرست فرمانداری، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع) و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان شرکت کرد.
در ادامه این سفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پروژه های در دست احداث ستاد شبکه بهداشت و درمان و مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرادان بازدید نمود و روند پیشرفت این پروژه های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داد و با حضور در ستاد شبکه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهرستان آرادان ضمن عرض خداقوت به همکاران، با آنان دیدار و گفتگو کرد و روند ارائه خدمات بهداشتی را بررسی کرد.
همچنین دکتر کامران قدس به اتفاق دکتر مومنی رئیس بیمارستان، با حضور در بیمارستان امام حسین (ع)، ضمن بازدید از تمامی واحدهای اداری و کلینیک تخصصی، دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و گفتگو با همکاران و مراجعان، نحوه ارائه خدمت رسانی را در این واحدها مورد بررسی قرار داد و از زحمات تمامی کارکنان حوزه سلامت این شهرستان قدردانی کرد.