رونمایی از آمبولانس جدید اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

رونمایی از آمبولانس جدید اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه ١٧ دی ١۴٠٣ از آمبولانس جدید اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار با حضور مسئولان شهرستانی و دانشگاهی رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از آمبولانس جدید اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار همتی سرپرست فرمانداری، قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولان و نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان گرمسار حضور داشتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در این خصوص گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته این مرکز خوشبختانه توانسته ایم تاکنون دو دستگاه آمبولانس جدید به مجموعه ناوگان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه اضافه کنیم.

در مسیر این سفر یک روزه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارشناسان ستادی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهری فرهنگ، مرکزی شهرستان گرمسار، پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای آرادان شهرستان آرادان و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای لاسجرد شهرستان آرادان بازدید کردند.

قرائیان ضمن عرض خداقوت و تشکر بابت زحمات شبانه روزی کارکنان فوریت های پزشکی، از نزدیک با کارکنان عملیاتی گفتگو کرد.

  • کد خبر : 54916
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *