اجرای پویش ملی سلامت در فرمانداری شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه با شروع طرح ملی پویش سلامت که تمامی افراد بالای 18 سال از نظر عوامل خطر بیماری فشارخون و دیابت تا 15 دی ماه مورد بررسی قرار می گیرند، طرح فوق در روز یکشنبه 28 آبان ماه 1402 با حضور خانی فرماندار و دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در فرمانداری این شهرستان اجرا شد.
در این اقدام که با برگزاری کمیته بیماری فوق حاد پرندگان با حضور اعضای این کمیته برای کارکنان فرمانداری همراه بود، دکتر بهرام قدس ضمن دعوت از پیوستن شهروندان به طرح فوق، بیان نمود: تمامی شهروندان می توانند با در دست داشت کارت ملی خود برای بررسی عوامل خطر بیماری های فشار خون و دیابت به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و یا خانه بهداشت روستای خود مراجعه نمایند.