میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور رئیس دانشگاه در نمازجمعه این هفته سمنان برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز جمعه دوم آبان ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان برپا شد.
در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق امجد سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و ارسطو مدیر حراست دانشگاه با حضور در جمع نمازگزاران شهرستان سمنان، ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با مردم، به سئوالات آنان در خصوص مسائل بهداشتی، درمانی و آموزشی پاسخ دادند.