نگاه مهربانانه سپاه پاسداران شهرستان دامغان به پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت
نگاه مهربانانه سپاه پاسداران شهرستان دامغان به پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت بعد از درمان یکی از پاسداران شاغل در این ناحیه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ولایت بستری و بعد از گذشت 10 روز و گذر از فرایند درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
18 بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.
وبینار بیست و پنجم از مجموعه وبینارهای بین المللی “کووید-۱۹: تشخیص، درمان و مراقبت های بیمارستانی”
" کووید-19: طب اورژانس و بیهوشی "