تجلیل از پزشکان / این روزها شاهد رشادت، ایثارگری، ازخودگذشتی و خدمات بر پایه معنویت پزشکان هستیم.
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی از پزشکان حوزه های بهداشت و درمان شهرستان دامغان قدردانی شد.