قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان

قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان

 قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه سال جاری، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با علی اصغر هاشمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان دیدار کرد.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مطالبی در راستای برقراری ارتباط مناسب و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با بانک رفاه بیان نمود.

در ابتدای این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به نقش بانک‌ها در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: بانک ها با گردش مالی و فراهم آوردن شرایط رشد اقتصادی در این چرخه، نقشی مهم و حیاتی دارند. تعامل و همکای بیش از پیش بانک ها با حوزه سلامت موجب توسعه فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی در دانشگاه ها و ترویج و افزایش دانش و آگاهی در جامعه و در نهایت موجب توسعه و رشد و آبادانی کشور خواهد شد.

 دکتر نوید دانائی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان متولی سلامت مردم استان برای ارتقاء سطح سلامت مردم عزیز استان به ویژه در این دوران خاص بیش از همیشه به همراهی نیاز دارد و ضروری است که دستگاه‌ها، نهادها و ارگان های سطح استان حوزه سلامت را یاری نمایند.

وی تاکید نمود: بانک‌های استان در رابطه با سلامت مردم به عنوان یک مبحث عام المنفعه باید نسبت به گذشته احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع دغدغه‌های حوزه سلامت ایفای نقش کنند که مدیران بانک رفاه کارگران این استان به عنوان حامی قابل اعتماد در روزهای سخت شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت استان از هیچ اقدامی برای مدیریت و مقابله با ویروس منحوس کرونا دریغ نکرد.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از بانک رفاه استان در ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد که بانک‌های استان ارتباط دوسویه با دانشگاه در جهت مشارکت واقعی و مورد انتظار در حوزه‌های عمرانی، درمانی، آموزشی، تجهیزاتی و تسهیلاتی را به نمایش بگذارند.

علی اصغر هاشمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان ضمن قدردانی از خدمات حوزه سلامت استان سمنان به ویژه در مبارزه با بیماری کرونا ویروس، بیان کرد: دانشگاه‌‌های علوم پزشکی جایگاه ارزشمند و نقش بسزایی در حوزه های آموزشی و حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند و دیدگاه مدیران بانک رفاه به حوزه سلامت، نگاه خاص و ویژه‌ای است و تعامل، همکاری و ارائه خدمات به کارکنان خدوم جامعه دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از افتخارات بانک رفاه می باشد.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان ادامه داد: کمک های مادی و معنوی در راه مقابله با کرونا ویروس، در برابر زحمات شبانه روزی و جان فشانی های عزیزان مدافع سلامت بسیار ناچیز بوده و امیدواریم توانسته باشیم هر چند ناچیز در راه مقابله با بیماری کرونا در کنار هموطنان و هم استانی های عزیز بوده باشیم.

وی افزود: این مدیریت آمادگی هر گونه همکاری اعتباری در راستای کمک به  زیرساخت های حوزه سلامت استان را داشته و ان‌شاءالله با استفاده از همکاری بین بخشی و تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی طبق دستوالعمل های موجود، در راستای افزایش و رونق این امکانات قدم برداریم.

در ادامه دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سرپرست امور شعب بانک رفاه کارگران، پیرامون خدمات بانک رفاه کارگران و هم چنین گسترش راه های همکاری فی ما بین بانک رفاه و این دانشگاه بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است: در این دیدار یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست و 

لازم به ذکر است: دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اهدای لوح سپاس و تندیس مدافع سلامت از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران با حوزه سلامت این استان قدردانی نمود.

 

 

  • کد خبر : 33193
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان قدردانی ریاست دانشگاه از همراهی و تعامل بانک رفاه کارگران استان سمنان با حوزه سلامت استان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *