قدردانی مراجعین از ارائه مطلوب خدمت در بخش اورژانس سرپایی کرونا مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیماران حسن الهیار و زهرا معمار با نوشتن نامهای خطاب به دکتر حمیدرضا سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) از پاسخگویی و ارائه خدمت همکاران پرستار، بهکار، رزیدنت و سایر پرسنل بخش اورژانس سرپایی کرونا در این مرکز تقدیر و تشکر کردند.
در متن نامه چنین آمده :
با توجه به اینکه امروز سومین روز از مراجعه ما به بخش اورژانس کرونا می باشد، از برخورد مودبانه و صبورانه همکاران عزیز کادر درمان کمال تشکر را دارم، ان شاالله سالم و سلامت باشند.
لینک کوتاه خبر :