مراسم قدرانی از پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه بیستم و ششم خرداد ماه سال 99، مراسم قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، بوربور فرماندار شهرستان و حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه شهرستان به همراه جمعی از مدیران و سایر همکاران در مرکز خدمات جامع سلامت آرادان برگزار گردید.
در این مراسم بوربور فرماندار شهرستان آرادان طی سخنانی گفت: از همه شما عزیزان تقدیر و تشکر نموده و اطمینان دارم که ملت شریف شهرستان آرادان قدردان زحمات و تلاش های ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد. از خداوند متعال برای شما خادمان ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.
در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاش های پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت در پیشگیری، مقابله و درمان بیماری کرونا قدردانی شد.