قدردانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان از مدافعین سلامت این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه بیست و هفتم مهر ماه 99، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان به اتفاق تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی با حضور در در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از تمامی مدافعان سلامت شهرستان آرادان تقدیر وتشکر نمودند.
دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض خیر مقدم، از حضور فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی قدردانی نمود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، بر تعامل بیش از پیش نیروی انتظامی با حوزه سلامت این شهرستان درراستای رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر :