قدردانی سپاه پاسداران شهرستان آرادان از مدافعان سلامت این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛به مناسبت هفته بسیج روز یکشنبه دوم آذر ماه 99، سپاه پاسداران شهرستان آرادان با هدف قدردانی از مدافعان سلامت از شبکه بهداشت و درمان آرادان بازدید نمودند.
نشستی با حضور حجت السلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان و سرهنگ مجیدی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان در دفتر دکتر قدس ریاست شبکه برگزار شد.
در این نشست دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین و ضمن عرض تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان شهرستان، به تشریح "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" پرداختند
در پایان امام جمعه شهرستان آرادان و فرمانده سپاه پاسداران از زحمات تمامی کارکنان شبکه بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کووید19 با تقدیم گل و لوح سپاس تقدیر و تشکر نمودند.