قدردانی از ماماهای شاغل درشبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه 1400 ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت  ودرمان شهرستان آرادان با اتفاق همکاران ستادی شبکه بهداشت و درمان با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان روز ماما را به ماماهای شاغل در این شهرستان تبریک گفتند.

در این مراسم همچنین حاضرین با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات ماما ها بوِیژه در ایام کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

  • کد خبر : 31706
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *