جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی،سلامت، زنان و خانواده شهرستان آرادان برگزار شد

 جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی،سلامت، زنان و خانواده شهرستان آرادان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در یازدهمین روز از خرداد ماه سال جاری، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی،سلامت، زنان و خانواده شهرستان آرادان با حضور مهندس بور بور فرماندار شهرستان، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر روساي ادارات و دستگاه های اجرایی در سالن پژوهش سراي اداره آموزش و پرورش شهرستان آرادان برگزار شد.

در اين جلسه  دكتر قدس مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با تأکید بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی به تشريح طرح هر خانه يك پايگاه سلامت پرداخته و مصوبات و برنامه های طرح مذكور را تشريح نمود.

  • کد خبر : 26244
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *