جلسه کارشناسان آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان آرادان با سرپرست این شبکه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه پنجم بهمن ماه سال 99 ، جلسه ای با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و کارشناس گسترش، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریها و کارشناسان آزمایشگاه مراکز نمونه گیری کووید 19 به منظور بررسی وضعیت نمونه گیری و افزایش غربالگری تست رپید بیماری کرونا در دفتر سرپرست این شبکه برگزار گردید.
دراین جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش همکاران، به بررسی وضعیت نمونه گیری تست رپید کرونا و بیان اهداف و اهمیت نمونه برداری رپید تست و رهگیری بیماران و گزارش دهی به موقع پرداخت.
در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند.