جلسه کارشناسان آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان آرادان با سرپرست این شبکه برگزار شد

 جلسه کارشناسان آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان آرادان با سرپرست این شبکه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه  پنجم بهمن ماه سال 99 ، جلسه ای با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و کارشناس گسترش، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریها و کارشناسان آزمایشگاه مراکز نمونه گیری کووید 19 به منظور بررسی وضعیت نمونه گیری و افزایش غربالگری تست رپید بیماری کرونا  در دفتر سرپرست این شبکه برگزار گردید.

دراین  جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش همکاران، به بررسی وضعیت نمونه گیری تست رپید کرونا و بیان اهداف و اهمیت نمونه برداری رپید تست و رهگیری بیماران و گزارش دهی به موقع پرداخت.

در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 30251
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *