جلسه هماهنگی برون بخشی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با بخشداران این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه پانزدهم مهرماه 99 دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق اسکندری مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت با بخشداران این شهرستان ها در سالن کنفرانس بخشداری مرکزی شهرستان آرادان دیدار و گفتوگو کرد.
دراین جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، مطالبی پیرامون رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراسم اربعین حسینی بیان و بر اهمیمت تشکیل جلسات فصلی هیات امنا با دهیاران و روسای شوراهای تحت پوشش تاکید نمود.
در ادامه اعضای این نشست پیرامون رفع مسائل مربوط به تدفین بیماران مبتلا به کرونا در سطح روستا ها و دفع پسماندهای این بیماران در سطح روستاها به بحث و تبادل نظر پرداختند.