جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان برگزار شد

 جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سیزدهم خرداد ماه سال جاری، جلسه ای در خصوص بهبود آب آشامیدنی و تأمین آب شرب بهداشتی شهر کهن آباد و روستاهای رامه بالا و پایین،چهارطاق،قالیباف و... با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، بخشدار شهرکهن آباد ،ریاست آب و فاضلاب  شهرستان و اسکندری زاده کارشناس مسئول  بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در محل بخشداری شهر کهن آباد برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید تا هفته آینده بازدید از سامانه آبرسانی روستاههای ییلاقی ذکر شده انجام شده و نسبت ب رفع ایرادات آن در اسرع وقت اقدام گردد.

در پایان جلسه دکتر قدس ریاست شبکه به همراه کلیه حاضرین در جلسه از سیستم آبرسانی شهر کهن آباد و روستای کندقلی خان بازدید به عمل آورده اند.

 

  • کد خبر : 26259
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *