تقدیر امام جمعه شهرستان گرمسار از پرستاران

 تقدیر امام جمعه شهرستان گرمسار از پرستاران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته پرستار، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی امام جمعه شهرستان گرمسار به مناسبت تجلیل از مقام شامخ پرستار با حضور درب منازل این عزیزان با اهداء کارت هدیه، لوح تقدیر و تکه ای از فرش آستان قدس رضوی از این عزیزان قدردانی کردند. 
در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین قابل مسئول گروه های جهادی حوزه علمیه، حجت الاسلام قنبری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،  فریدون مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمیه نیز امام جمعه گرمسار را همراهی می کردند.
لازم به ذکر است در این حضور درب منزل، از خانواده های پرستاران و فرزندان آن ها نیز تشکر بعمل آمد.
  • کد خبر : 28861
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *