تجلیل دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از اعضای تیم کمیته نظارت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه سی و یکم فروردین ماه 1400 دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق مدیر هلال احمر این شهرستان از اعضای تیم کمیته نظارت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی نمودند.
دکتر قدس با حضور در جمع اعضای تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تشکر از تلاش های آنان، بر همکاری داوطلبین هلال احمر و شبکه بهداشت تا نابودی کرونا تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر :