برگزاری جلسه پیرامون برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرداری شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه چهارم شهریور 99 جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، دکتر مولایی معاون بهداشتی این شبکه و اسکندری زاده کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت آرادان برای کارکنان شهرداری آرادان برگزار شد.
در این جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری محرم، تبریک هفته دولت و روز کارمند؛ مهندس صادقی شهردار شهر آرادان درخصوص نظارت مطلوب شهرداری بر رعایت موازین بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری قدردانی کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به تشریح برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت و گزارشی از وضعیت و روند اجرای این برنامه در شهرستان آرادان پرداخت.
همچنین در این جلسه دکتر مولایی معاون بهداشتی این شبکه و اسکندری زاده کارشناس بهداشت محیط پیرامون رفع مسائل و بهبود وضع دفع زباله و فاضلاب شهری مواردی را مطرح کردند.