از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان تقدیر شد

 از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه سی ام آذرماه 99 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسمی از زحمات، فداکاری و از خود گذشتگی کادر پرستاری در مبارزه با بیماری کووید19 با حضور حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان به همراه دکتر صفری فرماندار آرادان، دکتر نداف سرپرست بیمارستان امام حسین(ع)، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در بیمارستان امام حسین (ع) ارادان تقدیر و تشکر شد.

دراین مراسم دکتر قدس ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار در جمع پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)، بیان داشت: پرستاری حرفه ای انسانی است و همه موظفیم از این انسان های فداکار، پر عاطفه و دلسوز که با عمل انسانی خود به ویژه در شرایط کنونی اپیدمی مجاهدت می نمایند تشکر و قدرانی کنیم.

  • کد خبر : 28847
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *