برگزاری جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و خانه کارگر

 جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان و خانه کارگر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرکز بهداشت سمنان و خانه کارگر تشکیل جلسه دادند

مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای  مرکز بهداشت سمنان بیان نمود: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و خانه کارگر در خصوص همکاری اعضای خانه کارگر در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و  همکاری با مرکز بهداشت، اولین جلسه هماهنگی با اعضای خانه کارگری سمنان با مرکز بهداشت تشکیل شد.

.مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، به شرح کامل تفاهم نامه و انتظارات مرکز بهداشت از داوطلبین پرداخت.

در پایان پس از شنیدن نظرات داوطلبین، مقرر گردید که اعضای خانه کارگر پس از جمع بندی اسامی، داوطلبین را به همراه زمان هایی که امکان همکاری با مرکز بهداشت را دارند در اختیار مرکز بهداشت قرار داده تا برنامه ریزی مناسب انجام شود.

  • کد خبر : 30484
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *