گرامیداشت روز جهانی خیریه و خیرین در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خیریه و خیرین، نشستی درراستای گرامیداشت و قدردانی از نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان گرمسار با حضور دکتر بهرام قدس رئیس دانشگاه و جمعی از خیرین نیک اندیش این شهرستان در روز دوشنبه بیستم شهریور ماه 1402 در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن خیرمقدم به نیکوکاران شهرستان گرمسار و قدردانی از همراهی و تعامل این عزیزان با حوزه سلامت این شهرستان، بر اهمیت نقش خیرین در پیشرفت برنامه های حوزه سلامت تاکید نمود.
دکتر بهرام قدس بیان کرد: حضور خیرین و نیکوکاران همواره امید بخش بوده و بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیرین در رفع نیازهای بهداشت و درمان علاوه بر رضای الهی و تاثیرات فراوان خود موجب اعتلای جو معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.
در پایان این نشست با اهدای سپاس و تندیس از نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان گرمسار قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :