گرامیداشت روز بهداشت حرفه ای در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

گرامیداشت روز بهداشت حرفه ای در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای از کارشناسان بهداشت حرفه ای ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت با حضور دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و کاظمی معاون بهداشتی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از عملکرد کارشناسان بهداشت حرفه ای تقدیر و تشکر شد.

دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته و بررسی اهم اقدامات و حوزه های فعالیت های واحد مهندسی بهداشت حرفه ای به اهمیت وظایف بازرسان بهداشت حرفه ای در تامین و ارتقاء سطح سلامت شاغلین صنایع  اشاره نمود .

  • کد خبر : 43859
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *