کمیته خودارزیابی اعتبار بخشی پزشکی عمومی با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه دبیرخانه اعتبار بخشی های دانشگاه با محوریت اعتبار بخشی برنامه ی پزشکی عمومی و بررسی آخرین وضعیت حوزه های 8 گانه استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی و مسائل آموزشی مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که معاونان ستادی دانشگاه، روسای و معاونان آموزشی مراکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) و کوثر، رئیس و معاونان آموزشی پژوهشی و مسئول دفتر توسعه دانشکده پزشکی، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با اشاره به ضرورت سازماندهی و ساماندهی برنامه های اعتباربخشی پزشکی عمومی، بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت تحقق اهداف برنامه تاکید نمود.
روسای و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی به بیان عملکرد، مسائل و راهکارهای پیشنهادی پرداختند و توجه به مستند سازی مضامین و مفاهیم استانداردهای برنامه پزشکی عمومی و تلاش در جهت ارائه مدارک مرتبط با استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی توسط ذی نفعان اصلی برنامه از مصوبات مهم این جلسه بود.