کسب مدال برنز توسط امیر حسین هدایتی دانشجوی رشته پزشکی منتخب دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امیر حسین هدایتی دانشجوی رشته پزشکی منتخب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب مدال برنز در آزمون مرحله دوم پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شد.
با توجه به برگزاری مراحل گروهی آزمون پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در روزهای 18 الی 27 شهریور و 3 الی 8 مهر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، امیر حسین هدایتی و علی بیات اعضای تیم منتخب دانشجویی رشته پزشکی این دانشگاه در حیطه استدلال بالینی، امیر حسین هدایتی موفق به کسب مدال برنز انفرادی گردید.
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه کسب این موفقیت علمی را به وی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض می نماید و برای این عزیز آروزی موفقیت روزافزون را داریم.