کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی پزشکان(گروه اول) برگزار شد

کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی پزشکان(گروه اول) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی پزشکان با مشارکت گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی و مرکز آموزش مداوم معاونت آموزشی کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و خودکشی برای گروه اول پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه در روز شنبه دهم آذر ماه سال 1403برگزار شد.

در این کارگاه محیا السادات میرمعصومی رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، ضمن خوش آمد گویی به پزشکان شرکت کننده به نقش و اهمیت برنامه های سلامت روان و لزوم همکاری و توجه ویژه به مسایل حوزه روان به خصوص خودکشی اشاره کرد.

در ادامه دکتر حوا سام خانیانی کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی مباحثی را  در خصوص آشنایی با چارچوب و نحوه ارائه خدمات برنامه های سلامت روانی و خودکشی در نظام شبکه ارائه داد و سپس دکتر  نیلوفر صفایی روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه، درخصوص تشخیص و درمان اختلالات خلقی و خودکشی و دکتر صباحت  لواف روانپزشک در خصوص تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی توضیح مبسوطی ارائه نمود.

در پایان این کارگاه به چالش های پزشکان در حوزه مداخله در موارد خاص روانپزشکی و  پیگیری و نحوه اتصال به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، سازمان های حمایتی و .. به صورت مورد محور پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 54498
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *