کارگاه آموزشی راهنمای خود مراقبتی برای سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی راهنمای خود مراقبتی برای سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی راهنمای خود مراقبتی برای سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد.

این کارگاه در دانشکده متالوژی دانشگاه سمنان برگزار و پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان  ضمن خوش آمد گویی، در رابطه با اهداف برنامه ملی خود مراقبتی و مزایای آن، دستور العمل برنامه سفیر سلامت دانشجویی و نحوه مشارکت آنان آموزش های لازم را ارائه داد.

آموزش در رابطه با پیشگیری از بیماری اچ.آی.وی و ایدز و هفته اطلاع رسانی  ایدز توسط دکتر سنگسری کارشناس مبارزه با بیماری ها، تغذیه سالم توسط علیشاه کارشناس تغذیه، سلامت روان توسط سلطانی کارشناس مسئول سلامت روان، عوارض مصرف دخانیات و مواجهه با دود آن توسط  شریعت مداری مربی مرکز آموزش بهورزی و پیشگیری از حوادث و بلایا توسط مهندس کریم کارشناس حوادث و بلایای مرکز بهداشت از دیگر مباحثی بود که آموزش داده شد.

در پایان به هر سفیر سلامت یک جلد کتاب راهنمای خود مراقبتی در جوانان اهداء گردید.

  • کد خبر : 54612
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *