چهل و نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشگاه برگزار شد

چهل و نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهل و نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در روز پنجشنبه 26 مرداد ماه 1402 با حضور دکتر سیده مهرنوش سهراب نماینده کلان منطقه آمایش یک کشور در مرکز آموزش مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

چهل و نهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان مقطع کارورزی در مرکز صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان زیر نظر دکتر مجید کسائی مسئول مرکز مهارت های بالینی و مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه با حضور 26 دانشجو به صورت قطبی در 15 ایستگاه کلی با دوازده سوال تایید شده از سوی منطقه آمایشی و 3 ایستگاه استراحت مورد سنجش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردیده است.

هدف از این ارزیابی، تعیین توانمندی بالینی دانش آموختگان دوره دکترای عمومی رشته پزشکی است و این آزمون به روش ساختارمند عینی بالینی با تأکید بر مهارت های ارتباطی، تصمیم گیری بالینی مبتنی بر أخذ شرح حال و معاینه فیزیکی و انجام مهارت های عملی تشخیصی درمانی برگزار شد.

این آزمون با همکاری معاونت آموزشی، مرکز مهارت های بالینی، واحد آموزش دانشکده پزشکی، دفتر توسعه و کمیته ارزیابی دفتر توسعه دانشکده پزشکی و تعدادی از اعضای هیئت علمی برگزار شد و معاون آموزشی دانشگاه نیز از این آزمون بازدید نمود.

  • کد خبر : 45877
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *