پیام ریاست دانشگاه به مناسبت روز جهانی روانشناس و مشاور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرارسیدن روز جهانی روانشناس و مشاور را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
امروزه قسمت عمده سلامت جامعه را، بعد سلامت روانی اجتماعی آن تشکیل می دهد و نیاز جامعه در دهه پنجم انقلاب به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود و این نیازمندی اهمیت و جایگاه ویژه این خدمات ارزشمند را نمایانگر می سازد بطوریکه مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند خود، روانشناسان را امانتداران اسرار مردم می نامند.
لذا با توجه به فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز روانشناسی و مشاوره، اینجانب بر خود لازم می دانم تا این روز را به تمام روانشناسان و مشاوران فعال و دلسوز دانشگاه در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و دانشجویی که در تمام لحظات سخت و بحرانی در کنار اقشار مختلف جامعه به منظور آرامش بخشیدن به روان و قلب های آسیب دیده تلاش و کوشش نموده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم. همچنین برای این تیمارگران روح و روان از خداوند متعال سلامتی و شادکامی را خواستارم.
رئیس دانشگاه