پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۴

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را به تمامی هم استانی های عزیز به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام دکتر قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای گرامیداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان حوزه سلامت و افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روانی است. در سال ۱۴۰۴ که با شعار «سرآغازی سلامت، آینده‌ای سرآمد» آغاز شده، بر آنیم تا با نگاهی نو، به بهبود زیرساخت‌های نظام سلامت و توسعه سبک زندگی سالم در جامعه گام برداریم.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره با تکیه بر توان علمی، تخصصی و انسانی خود، در مسیر ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی حرکت کرده و نقش مؤثری در بهبود شاخص‌های سلامت ایفا نموده است. ما باور داریم که سلامت، نخستین و حیاتی‌ترین زیربنای توسعه پایدار است و مشارکت فعال همه اقشار جامعه در این مسیر، آینده‌ای روشن‌تر برای ایران عزیز رقم خواهد زد.

اینجانب ضمن تبریک هفته سلامت به تمامی تلاشگران این عرصه، از زحمات بی‌وقفه پزشکان، پرستاران، کارشناسان بهداشت، مدیران و کارکنان نظام سلامت استان سمنان قدردانی نموده و آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی برای همه مردم عزیز استان و کشورمان دارم.

دکتر کامران قدس

 رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 55663
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *