پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی اهدای عضو
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز ملی اهدای عضو، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیام تبریکی این روز را به خانواده های ایثارگر جانبخشان و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
سی و یکم اردیبهشت ماه روز ملی اهدای عضو، یادآور والاترین جلوههای انسانیت، ایثار و نوعدوستی است. در این روز، از جانهایی یاد میکنیم که با رفتن خود، به زندگی بیماران نیازمند روشنی بخشیدند و مفهوم واقعی «زندگی دوباره» را معنا کردند. اهدای عضو، تبلور عشق به همنوع و نمادی از تعهد انسانی در برابر رنج دیگران است.
در این روز پرمعنا، با دلهایی آکنده از احترام و قدردانی، به خانوادههای بزرگوار و فداکاری ادای احترام میکنیم که در غمانگیزترین لحظات زندگی خود، با انتخابی الهی و آگاهانه، رضایت به اهدای عضو عزیزانشان دادند. این خانوادههای جانبخش، قهرمانان واقعی زندگی هستند که نامشان در قلب جامعه پزشکی و بیماران نیازمند جاودانه خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت این روز، از همه تلاشگران حوزه سلامت، بهویژه تیم فراهم آوری اعضا، متخصصین و کادر درمانی مراکز درمانی و تمامی کسانی که با تمام وجود در این مسیر انساندوستانه گام برمیدارند، صمیمانه سپاسگزاری میکند. امید است با ارتقای فرهنگ اهدای عضو، بتوانیم شاهد لبخند دوباره بر چهره بیماران باشیم و نام نیک اهدای زندگی را بیش از پیش در جامعه جاری سازیم.
رئیس دانشگاه