پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرارسیدن روز جهانی روانشناس و مشاور را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سلامت روانی و اجتماعی یکی از مهم ترین ابعاد سلامتی است و سلامتی، پیش نیاز اساسی حیات اجتماعی و سرزندگی مردمان است. در این میان روانشناسان یکی از مهم ترین کنشگران عرصه سلامت هستند که در سخت ترین شرایط یک انسان، زندگی را به او هدیه می کنند. علاوه بر این سازه های موثری همچون کیفیت زندگی، خودتنظیم گری، انگیزش، خودشکوفایی و خردورزی سازه هایی هستند که همه مردم جامعه به آن نیاز دارند و روانشناسان به عنوان متخصصان تامین این نیازها هستند.
با توجه به فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز روانشناسی و مشاوره، اینجانب بر خود لازم می دانم تا این روز را به تمام روانشناسان و مشاوران فعال و دلسوز دانشگاه در حوزه های دانشجویی، بهداشت، درمان و آموزش که در تمام لحظات سخت و بحرانی در کنار اقشار مختلف جامعه به منظور آرامش بخشیدن به روان و قلب های آسیب دیده تلاش و کوشش نموده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم. همچنین برای این تیمارگران روح و روان از خداوند متعال سلامتی و شادکامی را خواستارم.
رئیس دانشگاه