پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و ایام گرامیداشت پزشک، داروساز و کارمند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و ایام پزشک، داروساز و کارمند را گرامی داشت و این ایام را به خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در تقویم ملی ما، شهریور ماه مملو از مناسبت های نیکو و به یاد ماندنی است. این ایام یادآور سالروز ولادت افتخار ایران، طبیب نامدار، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، یادآور شهادت فرزندان پاک نهاد انقلاب و اسوههای مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» و یادآور زاد روز محمد زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمی دان نامدار ایرانی است.
سراسر تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی مملو از ایثارگری و از خود گذشتگی دلیرمردانی است که خالصانه با نیّت الهی تمام همّت خود را در عرصه خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی گماردهاند. چه نیکوست نام و خاطرهی این عزیزان خدمتگزار که بهنام هفته دولت پیوند خورده تا در عرصهی مدیریت نظام جمهوری اسلامی بهعنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار برای خادمان ملت باشند.
بر خود فرض میدانم از مساعی پزشکان، داروسازان و کارمندان خدوم و تلاشگر جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نقش مهمی در رشد و تعالی حوزه سلامت استان سمنان دارند، قدردانی نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسألت مینمایم.
اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بهویژه شهیدان رجایی، باهنر و سید الشهدای خدمت رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی، اسطورههای حوزه های علمی و پزشکی؛ فرارسیدن هفته دولت، روز پزشک، روز داروساز و روز کارمند را به تمامی جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار سبحان، توفیقات روزافزون این عزیزان را در جهت تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی مسئلت مینمایم.
رئیس دانشگاه