پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
با فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفهای، فرصت را مغتنم میشمارم تا مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را به تلاشگران( اعضا هیات علمی گروه بهداشت حرفه ای ، دانشجویان ، کارشناسان و بازرسان بهداشت حرفه ای شاغل در معاونت بهداشتی )این عرصه مهم و راهبردی ابراز نمایم؛ عزیزانی که با دانشی ژرف، تعهدی بیبدیل، و نگاهی انسانی، پاسدار سلامت محیطهای کار در سراسر کشورند.
در جهانی که مرزهای دانش و فناوری لحظه به لحظه در حال گسترش است، نقش کارشناسان و بازرسان بهداشت حرفهای بیش از پیش برجسته و حیاتی شده است. این عزیزان، با هوشمندی و دقتنظر، در گذار از عصر سنت به دوران دیجیتال، چراغ راهی شدهاند برای آنکه پیشرفت، هرگز به قیمت سلامت و کرامت انسانی تمام نشود.
امسال، با شعار جهانی «تحول در ایمنی و بهداشت حرفهای: نقش هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن در سلامت کار»، بار دیگر یادآور میشویم که سلامت شاغلان، زیر بنای توسعه پایدار و تولید مؤثر است، و تلاشهای صادقانه شما، ستونهای استوار این بنا را شکل میدهد.
اینجانب از زحمات خالصانه، دلسوزی حرفهای، و حضور اثرگذار شما در صحنههای واقعی خدمت، قدردانی میکنم.
و از درگاه حضرت حق، توفیق، عزت و سلامتی آرزو دارم.
رئیس دانشگاه